Tuesday, 24 February 2009

Pengenalan Syarikat Winalite

PADA permulaan abad terbaru, Chen Huaide - dengan pengamatan mendalam
di bidang perniagaan - nampak akan peluang-peluang niaga menggunakan
kaedah e-dagang. Tanpa menoleh ke belakang, beliau mengorak langkah
berani melahirkan Hong Kong Winalite International E-Commerce Co. Ltd
dan Shenzhen Winalite Technology Co. Ltd.

Dalam tempoh singkat, Winalite berkembang pesat memartabatkan e-dagang
dengan terma dan kaedah yang disebut Winalite Model, Winalite Effort,
Winalite Speed dan Winalite Myth bagi menggantikan sistem korporat
dunia yang sedia ada.

Winalite International muncul sebagai sebuah syarikat yang pakar dalam
penyelidikan dan pengembangan, (R&D) pengeluaran, termasuk pemasaran
produk tuala wanita. Penghasilannya melalui R&D yang ketat dan
keupayaan ini menjadikan ia syarikat paling tersohor baik di peringkat
nasional mahu pun global.

Pasukan R&Dnya dianggotai pakar berpengalaman, terlatih dan saintis
terkemuka bertaraf dunia. Dengan keluasan tapak kilang 100,000 meter
persegi yang dilengkapi 60 mesin automatik, ia dapat mengadunkan
pelbagai bahan mentah bagi menghasil tuala wanita yang memenuhi
piawaian antarabangsa.

Dengan prasarana itu, syarikat mampu mengeluarkan 3 bilion tuala
wanita setahun dengan kualitinya mencapai piawaian antarabangsa. Hasil
keluaran yang dinamakan Love Moon Anionic sekaligus meningkatkan
pandangan bahawa tuala wanita hanya sebagai pelindung kepada tanggapan
ia lebih kepada penjagaan kesihatan.

Sebagai syarikat multinasional dengan moto 'menghasilkan jenama
bertaraf dunia untuk semua orang & 'menghasilkan produk terbaik untuk
hidup seharian', Winalite International berjaya meletakkan dirinya di
persada dunia dalam teknologi kesihatan dengan mengukuhkan model
perniagaan secara e-dagang serta melantik agen-agen di peringkat
regional.

Dengan kemampuan yang luar biasa itu - para elit dalam bidang
pemasaran yang berkebolehan tinggi dalam bidang teknologi kesihatan
dan e-dagang – membuatkan Winalite International menembusi pasaran
dunia dengan mudah. Setakat ini Winalite International berjaya membuka
cawangan di lapan negara, antaranya Malaysia, Singapura, Indonesia,
Filipina, Thailand, Jepun, Hong Kong dan Taiwan. Namun begitu
produknya telah lama berada di lebih 50 negara terutama Asia Tenggara,
di Amerika Selatan dan Eropah. Setakat ini, syarikat memiliki 160
pekerja dengan lebih 400,000 rakan niaga di seluruh pelusuk dunia.

Apabila Winalite pertama kali diperkenalkan, Chen Huaide telahpun
menetapkan halatujunya – menjadikan Winalite di antara 50 syarikat
terkemuka dunia. Dan kini syarikat sedang menuju ke arah itu dengan
diterajui oleh mereka yang sangat berpengalaman, berpengetahuan,
komited dan bertanggungjawab. Lebih daripada itu, mereka sanggup
berkorban dengan berpegang pada visi syarikat yang cukup jelas –
membantu semua orang ke arah kehidupan sihat serta melahirkan rasa
kecintaan sesama manusia.

Di samping itu berhasrat memberi peluang mengembangkan karier
masing-masing dalam bidang perniagaan melalui produk kesihatan serta
meningkatkan budaya korporat yang tinggi nilainya. Syarikat juga
berpegang kepada asas-asas teknologi yang sekaligus menjurus ke arah
rasa cinta sesama insan.

0 comments:

Post a Comment